Wednesday, July 15, 2009

KurSUs MotiVasi PeKerJa CeMerLanG...

Gedek-godek lagi komputer, jumpa lak gambar nie...wat entry pasai citer ni plak la...yer la..banyak bebenor gambar yang nak diceritakan..maklum la sebelum ni aku tak pernah berkektip-ektip ngan blog nie..tiba2 lepas gi kursus blog terus teringin nak wat blog...hehehe...erm...kursus motivasi pekerja cemerlang ni aku ikuti lepas aku abis berpantang..maknanya datang2 kerja terus kena kursus...adoila..tapi best kursus nie...yer la..yang handlenya kaunselor, 'Pak Su'...best la..dia banyak bagi motivasi dalam diri kita... so, kira-kira adala inisiatif sikit nak kerja rajin-rajin..hehehe...

ni la "Pak Su".. pak su pun ada bagi ceramah motivasi dia dekat radio penang -Mutiara FM..dulu la..sekarang tak tau la ada lagi ker tak...

chewah..memasing tengah kusyuk mendengar ceramah..tapi bebudak dua orang yang baju pink ngan jaket itam tu duk sembang apa tak tau la...hahaha..kusyuk berbincang nampak...

salah satu aktiviti..apa ke nama aktiviti ni pun aku dah lupa la... gelung kertas ni bole masuk seramai mungkin..tapi memandangkan kami semua malas nak bangun..duduk pun jadila..janji leh masuk jugak...

umi orang pertama yang berjaya membuat gelung nie..laju je dia buatnya..yerla orang berpengalaman membuat gelung ni sebelum nie...

ni apa ke nama ntah..aku btol2 dah lupa la..macam nak tumbuk diri sendiri jek...hahahah..tak salah aku ni nak tengok fokus kita terhadap sesuatu benda kot...yer la tue..hahahaha

No comments: