Thursday, July 30, 2009

BaBy Of THe YeaR 2009

Weekend ari tu jalan-jalan kat jusco...lepas tu duk tengah mencari nestum untuk hanzalah..datang amoi ni sorang.. dia tanya aku.. 'u mau masuk pertandingan baby of the year tak?'...aku buat muka terkejut...hehehe..dia kata..'untuk anak u nie..u mau kasi dia masuk untuk pertandingan baby of the year tak?'..erm aku tanyala balik..apa syaratnya..dia kata u beli salah satu barangan Johnsons & Jonhsons leh dapat satu sesi fotografi percuma..aku kata boleh la..hehehe..aku beli bedtime oil yang botol kecik punya..so dapat la satu sesi fotografi percuma untuk budak kenit hanzalah tue..sesaja jek masuk..tak mengharap untuk menang pun...saja seronok-seronok...

" hehehe...senyum hanzalah..senyum...jangan masam-masam"

jenuh nak acah hanzalah bagi dia gelak...buat muka serius ja...

"majuk la..tak mau senyum dah..dah letih dah"...

setelah beberapa kali, ini la hasilnya yang ditangkap oleh jurufoto mereka yang profesional jugak la...hehehe..

No comments: