Monday, July 27, 2009

BaiKnyEr Dia......

Alolololo...anak ibu nie...baiknyer dia..duk tengok ibu amik gambor sesambil gigit tangan yer...alololo... tengah gatai gusi la tue..dah tiga batang gigi hanzalah tumbuh...mula-mula nek bawah dua batang...ni dah nampak sebatang belah atas...lagi sebatang macam nak kuar..belah atas jugak..lepas ni makin kuat la dia menggigit aku...arh...sungguh aku tak sanggup menahan kesakitan ketika digigit oleh anakku si kecik nie..sakit oooooo...bila kita marah dia..dia leh siap senyum-senyum lagi sambil gigit...fuuhhhh...giler sakit..leh bawak demam oooiiii..

macam takder perasaan jek tengok ibu amik gambor dia...tengah kusyuk menggigit jari tue..gatai gusi la katakan....beli yang 'baby bitter' tue..sampai pecah digigit hanzalah....

kasi zooom sikit gambor dia...alolo...baiknya anak ibu nie...sedap yer makan jari tue....

gigit, gigit jari pun..kaki tetap kena angkat weh..baru best..hehehehe...tapi muka tetap sepesen...selalunya kalau dia wat camnie..mesti dia melabur,tapi tak pula..hehehehe

2 comments:

Cik Pah said...

biarlah dia gigit jari.. jgn gigit kaki dah lah.. itu dah memberi maksud yg lain.. sanggup ke ko ngandung lagi dlm waktu terdekat ini..

lynn_82 said...

keh..keh..tu la pasal kak lat's..jangan duk gigit jari udah ler..omak tak sanggup lagi...hahaha...tapi kalau dah rejeki..omak terima ja..hihihi