Wednesday, July 8, 2009

KeMbaLI Lagi...

Setelah hampir seminggu aku mensunyikan diri..kini aku kembali untuk menghidupkan kembali blog aku..chewah..ayat tak leh tahan...bukan sengaja aku menyepikan diri, tetapi ada tugas untuk negara yang perlu aku selesaikan...hihihi...anyway..aku baru jek balik dari kursus untuk negara, start hari rabu ari tu sampaila hari ahad tue...lepas tu aku ingat nak amik cuti sehari...so, ari isnin tu aku amik la cuti sehari...hari selasa plak aku terpaksa menyambung plak cuti aku kerana abang ipar emak aku @ pak lang aku meninggal dunia hari tue...so, takkan la aku nk datang kerja plak kan...hehehe... yang si hanzalah tu punya la seronok..mana taknya...5 hari ibu dia pegi meninggalkan dia...sekali ibu dia plak amik cuti 2 hari...mmg bagi masa sehabis2nya la dengan hanzalah...hehehe...selamat dia tak meragam masa aku gi kursus ari tue...elok je duduk ngan ayah dan toknya... kira aku balik petang tue..dia nampak2 ja aku terus wat muka terkejut..haha..apa lagi..terus la dia menjulur datang kat aku dengan lajunya... hehehe..ari ni aku dh mula kerja..selamat la kerja tak banyak sangat kerana adikku rodiah telah mensettlekan serba sedikit kerja aku...terima kasih ya rodiah..jasamu akan kak ina kenang...chewah..

No comments: