Monday, July 27, 2009

JaLan-JaLan HuJuNg MiNgGu...

Weekend hari tu jalan-jalan kat jusco ngan akak2 + abg ipar aku + anak buah aku..abg nasem aku tak ikut sebabnya dia kena kerja...hehehe...bawa bebudak ni gi main kat dalam jusco tue..hanzalah pun apa lagi..tumpang la sekaki...hihi..seronok juga melayan budak-budak ni..macam-macam karenah duk ada...meh layan gambor...zaaaazzz

3 budak berbaju oren menaiki kenderaan doraemon..hahahaha
mesin masa menuju ke dunia lain....

tengok hanzalah tue..sibuk ja nak tekan...sian kakak nurul..tak leh nak concerntrate bawa mesin masa nie..dikacau oleh hanzalah...aleeya lak..dengan kepandaian yang ada padanya...sebelah tangan ja dia bawa mesin masa tue..sebelah lagi bole duk makan aiskrim...

pelumba kereta no 1..amboi-amboi anak ibu nie...dah nak bawa keta dah ker?

pembuli jalan raya..haha..abis dua orang tu kena tarik rambut dengan hanzalah...
"hanzalah..tak mau...takmau buat camtue..., tak baik tau..."

hanzalah ngan pak ngahnya..menunggu turn nak amik gambor....muka dah letih dah tue...

hanzalah dan maklongnya...hehehe....alolo..muka dah letih sangat tue...
Hanzalah ni ni kalau dah jalan, tak minum tak makan pun tak pa..janji jalan..aku bagi minum susu pun dah taknak..padahal masa sebelum pegi berjalan ni dia baru bangun tido, dia nampak aku dah siap pakai tudung mula la gelabah..takut orang tinggai dia..minum pun taknak..sampai kat jusco pun bagi la minum susu juga...tetap taknak occay...jalan juga penting..minum no dua...sampai ja kat umah baru sibuk cari susu dia..baru tau dahaga..masa berjalan tak ingat nak minum..hanzalah...hanzalah....

No comments: