Thursday, July 23, 2009

INfo UnTUk SeMua...

heheheh...saja la nak kongsi info ni dengan korang semua...statement ni aku dapat masa aku gi kursus semalam..dekat handsouts...yang statement ni saja la..macam sebelum mula kursus..dia bagi motivasi dulu skit..bagi kita sedar tentang diri kita..dari mana datangnya kita...tapi tak sempat pun habis kursusnya dah kena tangguh serta merta semalam sebabnya virus H1N1 la...nanti akan ada sambungannya pada masa akan datang..bila ada balik kursus tu bole la aku upload gambar-gambar lain plak...ni bukan apa..saja ja nak kongsi info ngan korang semua..hehehehe

2 comments:

Cik Pah said...

mmg betul tuh.. kita adalah juara..

lynn_82 said...

hehehe..juara apa tu kak lat's?