Friday, October 30, 2009

JaMuaN PeRpIsaHan... MaKan LagIk....

Ari rabu ari tu jabatan aku buat jamuan perpisahan untuk otai jabatan kami..PM Peridah...dia dah nak pindah pi Shah Alam..erm lepas ni tak da dahla idea-idea bernas dari PM...erm...jamuan ni diadakan di Hotel UiTMPP, alhamdulilah..kenyang perut aku..hehehe... ades!! bila nak kurus camnie...asyik makan....makan....makan.... jek....

Meh kita tengok menu yang ada...yang sempat aku snap..

kerabu jantung pisang.. aku tak makan..hehehe

kerabu changmai ker chiangmai nie...tapi sedap jugak oooo...

acar sarawak...tak rasa pun..tak tau la sedap ke tak...

Desert...

Desert lagi....
Gambor lauk-lauk lain aku tak amik sebabnya tertutup..hehehe.... tema dia masakan kampung kot..hehehe

Ucapan dari Koordinator...

muka budak berdua ni harus ada occay...hehehe...
dah penat berposing n amik gambor..tiba untuk makan time....hehehe..

makan dimulakan dengan mushroom soup + garlic bread... (sedap oooo)

ni nasik dan lauk-lauknya....bole la tahan..hehehe...ada ayam..ada udang...ada ketam...ada ikan pari..macam-macam ada la...hehehe

Desert aku...

Dan akhir sekali...penyampaian cenderahati kepada PM kesayangan kitaorang...nnt jangan lupakan kami kat sini yer...hehehe

2 comments:

Pakcik Mamau said...

uii..best la ko..pakcik tgk mknan tu cam sdap je smua..rugi la ko x test smua..ala..nape x tapau utk pakcik???huahuahua!

lynn_82 said...

best la pokcik..makanan free..hehee..
perut kecik la pokcik..sebab tu takleh test semua..kui kui kui...