Monday, October 19, 2009

GeLaGaT mY HeRo...- PaRt TwO...

Meh kita layan lagi gambor my hero nie...gambor ni di ambil minggu lepas..masa ayahnya, abg nasem aku gi kursus kat SP...erm..tinggal aku, hanzalah n mak aku jek kat umah..layankan hanzalah main....

tu dia...dh start memunggah...punya la banyak mainan dia..itu jek yang dia berkenan..especially remote tue...

'say cheese'.... itik n botol susu yang ada bunyi-bunyi tu pun dia suka main...nampak tak telepon mainan yang hijau tue..baru sehari beli jek dah rosak..mana taknya..sekali hanzalah hentak..amik ko..tak bunyi langsung teleponnya....

hanzalah dah belajar nak berdiri dah nie....tapi still tak berani lagi..hehe..

ha...ni la permainan kesukaan dia... remote control... hehehe..cubaan hanzalah untuk memanjat...

akhirnya..berjaya juga..dah dapat remote..ibu panggil buat tak dengar jek hanzalah nie.

meh posing skit meh...say cheese....
aku biarkan dia main sampai dia taknak main..sampai dia nangis n btol-btol nak tido baru aku tidokan...
tgk la gambor di bawah nie..

tido terkangkang..tak sedor apa dah..usik pun tak layan dah..

2 comments:

Cik Pah said...

alah..napa botak lak menantu aku nih.. panas ker lynn?

lynn_82 said...

hehehe..kak lat's..ari tu dia demam..tu yang botakkan kepala dia tue..sekrang dh naik dh rambut dia