Wednesday, October 7, 2009

BbQ RaYeR....

Erm..lama benor aku tak update...

hehe..lepas raya ni..tahap kemalasan adalah sangat tinggi...perut kenyang..mata pun kuyu..tu yang malas nak hapdet tue...

masa ari raya kedua..kami wat bbq..jemputannya adalah adik beradik terdekat sajork..itupun dah ramai dah... hehehe... meh kita layan gambor...

majlis dimulakan dengan bacaan doa oleh abg nasem aku....

tengoklah hanzalah nie...orang duk sibuk berdoa..dia siap leh merayap lagi...

antara menunya...laksa + nasi impit

ikan bakar..ayam pun ada..tapi time ni tak siap lagi...

macam-macam ada...

cabutan bertuah pun ada...hehehehe...

ini yang ditunggu2 oleh sedara2 aku..jagung diimport dari cameron highlands... 100 batang dibakar...Licin sekelip mata...sedap ooo..makan panas2..isinya yang manis...fuuuhh....masyuk beb...

anak2 buah aku..hehehe..makan wei..jangan tak makan....

"serbu wei..jangan tak serbu...."

kakak ku handle bahagian cabutan bertuah..kalau dulu aku la MC nya..sekarang ni jawatan tu dah pegi pada lakakku

Pok Cik ku membaca nama mereka yang bertuah...kui kui

dan inilah pemenangnya...abang pok cik Li aku..iaitu pok cik azhari..tahniah2...

Majlis ni abis dalam kui 11.00 lebih camtue la..semua enjoy...hehehe..yer la time ni jek la nak berkumpul adik beradik pun...

* tahun depan ada yang nak sponsor hadiah plak...kui kui kui...

No comments: