Wednesday, October 28, 2009

AkTiViTi AkU SeMaLaM...

erm..semalam agak meletihkan aku..banyak benda yang perlu dilakukan..hehehe...

first..pagi-pagi sebelum datang keja..bawa my mom gi spital..gi sedut gas..selamat tak kena tahan wad..kalau kena tahan, terpaksa la aku amik cuti...alhamdulilah..lepas sedut gas semua..dia suh gi amik ubat...erm..dekat sini la yang lama nak menanti..tapi takpe..menanti penuh dengan kesabaran..

abg nasem (berbaju hijau) sabar menanti nombor akan dipanggil..sabar yer abang..ada lagi 3o orang dibelakangmu..hehehe

Tengah hari tue..aku kuar makan plak ngan tikah n sue.... Makan Lagi???? Adeh...bila nak kurus nie...huhu...

Tikah second time kuar gi makan bawa keta...orang baru dapat lesen okay...okay la tue..leh lepas roundabout keramat tu kira okayla...tahniah n syabas tikah..hehehe...

kitaraong gi makan kat jusco...makan kat kenny rogers...

menu biasa-biasa jek.

aku makan nie....

tikah n sue amik yang ni plak...
Alhamdulilah..kenyangnya sampai ke petang....hehehe...lagipun terlepas hajat di hati..punya la lama teringin nak makan kenny rogers nie...
*Hari ni ada makan bufet tengah hari kat hotel plak (cemana nak kurus nie)*
ada jamuan perpisahan...nnt aku story pasal ni plak k...

No comments: