Tuesday, June 30, 2009

SaYa Nak ManDi KoLam....

Hanzalah ni memang suka sangat ngan air...kat rumah, kalau mandi, melompat2 dia dalam tab mandi dia tu..haha.. Ari tu masa family day kat pulau jerjak (gambar family day tu nnt aku letak yer) hanzalah seronoknya la tengok bebudak tu mandi kolam..apa lagi..aku pun cuba la kasi hanzalah main air kolam renang tue...seronok giler dia...layan gambor tue..
"bila la aku nak terjun ni??" hehehe.. ayahnya nak join sekali ker?
tengok tu...ish2 anak ibu nie, sampai terteleng2 kepala tgk bebudak mandi...dalam hati dia mesti duk kata bila la ibu aku nak bagi mandi kolam ni..
cubaan pertama, rendam satu kaki..seronok dh tue...senyum lebar dh...
cubaan kedua, rendam dua kaki...
buka seluar dulu hanzalah...basah plak nnt...ni baju yang ketiga dh nie...
dan akhirnya masa untuk merendamkan hanzalah...hahaha...
ada lagi satu gambor hanzalah tak pakai pampers..tak yah letak lew..nnt malu dia plak...kui kui kui...seronok hanzalah first time dapat mandi kolam...

No comments: