Wednesday, June 3, 2009

KENANGAN DARI BLOG LAMA KU - ENTRY TUNANG (4 NOV 2008)

Tuesday, November 4, 2008 TuNanG.... Last entry aku menceritakan tentang kisah hidup aku pada tahun 2007. La ni aku nak citer tentang 2008 nie...erm... tapi sebelum pembuka tahun 2008, aku ingin menceritakn tentang penutup tahun 2007..apa ni..duk buka tutup, buka tutup ni..citer sudahla...aheks...ish...camner nak citer nie..perasaan bila dipinang...huhu... berdebar siot...aku sah jadi tunang orang pada 17 Disember 2007..chewah...sah tue... macam menikah la plak..hehehe...anyway..aku ucapkan thanks kat kengkawan aku yang datang time aku tunang..especially kat sue, rodiah, bakyah, wida n my old fren dari tadika gi...isma adawieyah.... TQ..TQ..TQ... tunang aku ni orang tanah tinggi..(cameron highlands)hehehe..aku dapat strawbewi coklat weh... meh nak buh gambar sket.... ni gambor hantaran aku kat pihak laki - wat simple2 jek ni ha...bakal mak mentua aku dh menyarungkan cincin kat aku... ni antara member aku yang hadir..thanks yer... hantaran pihak laki.almaklumla duk cameron dibaginya sayur-sayuran yang ni lak tea cameron yang ni ditunggu2 oleh anak2 buahku..strawberi cekelat..sedap oo

No comments: