Wednesday, June 10, 2009

aLaHai Anak Ibu....

Erm...pejam celik..pejam celik..kejap je masa berlalu..anak aku dh pun 6 bulan..rasa macam baru semalam je melahirkannya..rasa macam baru semalam saja aku mendengar tangisan dia.. cepat sungguh masa ini berlalu hingga aku tak sedar yang anak aku dh boleh melakukan macam-macam aksi...hehehe.. sekarang ni yang terbaru, gigi dia dh tumbuh..gigi bawah...hehehe ..alhamdulilah.. lepas ni tak sabar nk tengok dia merangkak plak... alahai anak ibu...kehadiranmu menceriakan ibu dan ayah... layan je la gambor yang sempat aku snap
*klik, klik, klik*

2 comments:

Cik Pah said...

putih sungguh ank ko lin.. hidung terletak..

okay.. aku add ko.. aku kompius ari tuh.. yg mane satu blog link ko lah..

lynn_82 said...

hehehe...putih ikut mak dia..idung terletak ikut bapak dia...hehehe...nasib bek dah add...kalau tak mesti sya muncung sampai tasik shah alam..hahahah