Tuesday, June 23, 2009

HaDiaH daRi ChiNa

Tengah hari tadi..tengah aku duk lunch..tapi dh abis la..makan free ari ni..ader kursus.. datang adik sorang ni panggil aku dari jauh..ish nape la plak adik ni tetibe panggil aku...aku kenai adik nie..aku panggil la dia balik datang kat aku...dia panggil aku balik..apahal plak nie..aku ingat ker dia memain ngan aku...aku buat donno jek la..tiba2 dia duk tunggu aku lagi..duk gamit2 aku..aku yang dh sudah makan ni pun berjalan la kaki dengan perasaan tertanya2..apala adik ni nak ngan aku nie..sesampai kat dia, dia gtau kat aku.."akak..ada benda saya nak kasik kat akak..." dalam hati aku..ish apa benda plak nie..dia pun bercerita la..dia baru balik dari China.diaorang ada trip kat sana..so, dia belikan aku beg sebagai hadiah... thanks yer adik..ingat juga korang kat kakakmu ni walaupun dh sampai ke negara china...ish2..apa2 tahniah yer adik coz dh graduate tahun nie..bagus budak nie..baik...
ni ha begnya..cantik kan..hehehe...bertambah lagi la koleksi beg aku nie

No comments: