Wednesday, June 10, 2009

MaSaK-MaSaK

Semalam aku cuti, mak aku tak berapa nak sihat...husband aku pun cuti jugak... so aku decide nak masak la...rasa cam lama je tak masak tengah hari..yer la bz ngan program macam2..lepas tu ngan kenduri lagi...mana sempat nak masak tengah hari kan...
aku wat masak lemak cili padi ketam nie...sedap ooo...cukup lemak..pedas..letak plak serai banyak..wangi giler..ditambah pula dengan isinya yang penuh dan manis..tak sia-sia aku beli ketam nie..tengok tu matanya..hahahaha...
pas tu aku ada la wat sayur sawi pendek tu ngan goreng udang kering ngan bawang merah..fullamak..masyuk btoi la..wangi plak tue....
yang ni lak menu makan malam sebelumnya..sajer jer nak letak..husband aku makan mee udang..aku makan kfc fiery crunh tu ngan chezzy wedges tp gambor kfc tu aku dh terdelete la..hehehe

No comments: