Thursday, June 4, 2009

THe HeNSeM Boy

Beberapa ari lepas aku ada letak gambor anak aku..ni nk cita detail skit tentang dia la...hehe..anak aku dilahirkan pada 1 Disember 2008 jam 6.57 pagi..alhamdulilah..aku dan suami bersetuju nak menamakan anak aku ini dengan Muhammad Hanzalah.. hanzalah ni maksud dia aku tak tau..tp my luv a.k.a abg nazir bagitau hanzalah ni adalah nama seorang sahabat nabi yang mati shahid kerana menengakkan islam..aku harap anak aku akan jadi seberani tu...hanzalah ni punya la lasaknye...ish tak tau nak katala...tp syok oo melayan dia...da hensem boy..erm..dia start meniarap masa umur nk masuk 4 bulan...kejap je meniarapnya..lepas tu dalam pertengahan bulan 5 dia dah boleh menjulur(berjalan kedepan n berpusing2 dh).. letih melayan..tapi best sangat... hehehe..sekarang ni dia duk gatai gusi..nk tumbuh gigi agaknya..ish tak sangka..cepat sungguh anak ibu ni membesar....

No comments: