Monday, June 8, 2009

LuNCh ToDaY

Ari ni aku gi lunch ngan abg nasem a.k.a my luvly hubby...hehehe.. aku tringin nak makan masakan goreng2 la tengah hari nie..nak makan tom yam panas2..sedapnya la..teringin tak bermaksud 'berisi' yer....hehehe...aku ajak la abg nasem pegi makan kedai masakan thai yang selalu kitaorang makan time aku ngandung dulu..selamat dia pun menuruti je keinginan isterinya ni..sekali pegi tutop la plak....ish..kat maner nak makan nie...dh la lidah ni duk rasa jek masam2 tomyam..tak perla...ronda la lagi kat sekitar kawasan tue..ronda punya ronda..jumpa la satu kedai ni...erm kat sini pun boleh la..janji dia jual masakan thai..apa ke namanya pun aku tak tau le kedai tu..td ingat dh namanya..sekali makan dh kenyang..dh balik opis lupa lak namanya...leh dak camtue? hahahaha...

muka yang penuh kesabaran menanti makanan

nasi putih dan kailan ikan masin

ayam goreng kunyit dan tom yam yang dinanti2 kan..sedap ooo..masam2..mmg memenuhi citarasa la...hehehe

No comments: