Wednesday, August 26, 2009

HaNzaLah DaPat KaSut BaRu...

Ari tu aku gi jalan-jalan ngan abang nasem..abang nasem nak beli kasut dia..dapat kupon free tempat keja dia bagi..hihi..so apa lagi...shopping lew...aku gi tak bawa hanzalah..takut la nak bawa hanzalah jalan2 sekarang..yer la..macam kes duk ada kan..so lebih baik kita mencegah dari merawat...

jalan punya jalan..pilih punya pilih..aku pun tak tau dah nak suggest kasut mana kat abang aku tue..semua dia tunjuk kat aku, aku kata cantik..memang cantik pun hihihi... lepas dia dapat kasut yang dia nak tue..ada balance duit lagi..dari membazir baik aku beli kasut aku ngan hanzalah..hahaha..so aku pun mencari la kasut untuk aku ngan hanzalah... tapi aku beli selipar jek...hahaha...lepas pusing-pusing dalam kedai tu nampak satu kasut untuk budak kecik..macam padan jek ngan hanzalah..apa lagi serbat jek terus...hehehe...

"mekasih yer ibu & ayah belikan hanzalah kasut baru nie"
muka hepi dapat pakai kasut baru...hihihi..
sekarang hanzalah dah pandai nak main-main kat luar...so bila letak dalam walker tu nnt bole la dia pakai kasut nie...

"ada macam model tak ibu" hihihi..hanzalah menggayakan kasut barunyer....
nnt ibu belikan hanzalah kasut lagi yer....hehehe..

1 comment:

sweetheart said...

hanzalah nampak kurus la..
br baik demam yer..