Wednesday, September 2, 2009

BaNjiR oOo BaNjIr...

Ari jumaat lepas kan ujan satu hari...so..akibat dari ujan satu hari tue..kampung aku dilanda banjir..tapi tak teruk sangatla..hehehe..dah biasa dah banjir-banjir nie..dah duduk dekat kawasan rendah..lepas tu banyak lak pembangunan keliling terpaksala menghadapi banjir ni dengan redha...hihihi..so, kebetulan plak ari jumaat ari tue aku memang cuti sebabnya mak aku tak berapa nak sihat...alhamdulilah aku ada kat umah..kalau tak jenuh mak sensorang kat umah...

ni ha gambar banjir yang melanda kampung aku...hehehe..setiap kali kalau ujan melebihi sejam mesti camni ler rupanyer...hehehe

di halaman rumah..air memenuhi segenap ruang...

tengok hanzalah tue..kusyuk bukan main dia tgk air banjir tue..air ni tak leh mandi la hanzalah...kotor...

tengok la hanzalah nie..ibu panggil pun dah taknak tengok..punya nak tengok air banjir tue..hanzalah dalam dokongan 'mak ayu'..lepas ni mak ayu tak leh dukung hanzalah dah..
sebab lepas ni mak ayu dah nak balik indonesia..balik beraya...hehehe

6 comments:

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam...weh cian kat hg no banjir....gena ari nih dok naik ayaq lagi ka....

lynn_82 said...

tu ler pasal...dah nasib badan..arini dah surut dah airnya

Cik Pah said...

wehh tuh kira bah besar gaklah kan.. bleh buat kuak lentang kat situ .. elok ko ajar anak ko berenang.. senang nnt.

lynn_82 said...

kui kui...tak besar lagi la kak lat..setakat kat buku lali jek..mana leh kuaq lentang...hahaha

"myheart"-abieyazaly- said...

lorr banjir jgk la aritu no,kalo aku dok situ lg.mesti dpt ctr...hg dpt ctr x?

lynn_82 said...

hahahah..tu la kalau banjir ja mesti dapat CTR kan..kui kui kui