Thursday, December 17, 2009

SERIUS BABY 2009 GIVEAWAY

Assalammualaikum Jom Join Contest lagi..kali ni..contest serius baby 2009 giveaway plak.. anjuran ibu rifqi. meh kita ramai2 join contest ni jom... so, aku cuba pertaruhkan gambor nie..ahaks...
Nama anak aku.. Muhammad Hanzalah dia dilahirkan pada 1 Disember 2008., sekarang ni umur dia dah genap setahun..alhamdulilah... Sempena birthday ibu yang ke 29..teringin plak nak wat contest..harap2 adala yg sudi men'join'kan diri
Syarat2 adalah seperti berikut...
Be my follower and add my blog kat korangnye list.... Tepek banner yang dicipta khas untuk contest ni kat sidebar korang… Buat entry tajuk macam entry yang I buat ni.. Contest ini terbuka kepada anak korang yang berusia 1 hari hingga la 3 tahun... Ini paling wajib ni!!!Sila tepekkan pic sicomel korang dengan wajah yang serius...letak pic yang sangat2 serius je...mesti ada kan...xkan pic masa senyum n sengih je korang simpan...Letak banyak2 pun xpe,nti yg paling serius i akan amik... Pastu letak la nama penuh anak korang ,tarikh lahir n umur diaorang sekarang... Make sure ur entry link back to mine.. Tarikh tutup penyertaan before 31st December 2009 Last skali,tinggalkan korangnye penyertaan kat dalam comment box entry ni k..
itu jer...senang je..
HADIAH??
Suprise la...klu bgtau x syok la...
Sudi2 la join k....

4 comments:

M NazriBlog said...

Ada contest. Bagus tu. Saya ingat nak letak gambar anak saya lah. Boleh menang kot.

By the way, just a sharing an idea :
Sebagai pembuka kata saya adalah agen takaful di Prudential BSN Takaful cawangan Seberang Jaya, Penang.

Tujuan saya menulis email ini ialah untuk memperkenalkan tentang Perlindungan Takaful Keluarga.

Idea asasnya ialah : 1. Lindungi Pendapatan
2. Mencipta Peruntukan Perubatan
3. Simpanan atau Pelaburan

Penerangan lanjut boleh rujuk di : https://www.prubsn.com.my/accounts/prubsn/

YM saya : nazrikda2005

Terima kasih

Mohamad Nazri Bin Shafie
Prudential BSN Takaful
019 592 6319

Jieda said...

Amboii..memang serius betul muka hanzalah ni.Harap-harap terpilihlah sebagai pemenangnya

lynn82 said...

tq nazri..

jieda..harap2 menang la..hehehe

Lyana said...

Dah jengah..tenkiu..