Tuesday, December 8, 2009

JaLaN-JaLaN..

Citer ni dah lama aku peram..cuma tak update jek lagi..hehehe.. al maklumla...kebizian yang melampau..chewah.. Cerita masa raya aji ari tue..sory yer..agak lama skit... bawa mak mentua n adik2 ipar aku gi ronda-ronda penang...
Ni masa hari pertama..Memula gi JJ dulu..tengok la hanzalah tue...
Duduk diam jek dia..kena marah ngan acik Kuie dia..
Sekali lagi hanzalah menunjukkan bakatnya dalam bidang posing..
Masa bila ayah dia gi amik gambor nie tak tau la...erm..tau-tau dah ada dalam HP.. Dan untuk hari kedua plak..bawa diaorang ronda-ronda sebelah pulau plak... tapi sebelum p pulau..jom kita pekena cendoi dulu...
Sesi melayan cendol..panas-panas makan cendol memang ada ummph la... Cadangnya nak nek bukit bendera..tapi train penuh la..kena booking awal-awal..so jengjalan sekitar penang jek la..lepas tu gi lepak kat gurney drive... on da way balik dari gurney drive..nampak kapal besar ni... berenti amik gambor jek la.. nak naik tak tau la bila..huhu..
Meh posing ngan kapal meh...
Ni dah perjalanan balik..nek feri...cantik kan penang waktu malam...
Aku dengan adik ipar aku dan budak kecik bernama Hasanah

2 comments:

Cik Pah said...

waktu aku gi penang dulu.. hotel aku .. dekat ngan kapal besar nih.. tapi tak sempat nak makan kat situ..jadual sgt pack. lain kali aku mesti singgah.. ko sudi ikut kan

lynn_82 said...

HEHEHE..
kakakku sayang..
insyallah..kalau tak da aral melintang akan ku teman mu walau kemana jua...