Friday, November 13, 2009

HaNzALaH RoNdA KaMpuNg LaGi...

Ari tu bawa hanzalah ronda keliling kampung lagi.. kali ni destinasinya tepi jalan kereta api...hehehe..dulu kot jalan ni tak leh lalu sebab banyak semak samun..sekarang ni diaorang dah clearkan sebabnya nak buat jalan keta api elektrik..., tak sangka plak ramai jugak yang duk melepak tepi jalan keta api nie..ish..ish...berani sungguh depa no...ada yang duk saja..ada yang duk main layang-layang...jom layan gambor hanzalah... seperti biasa..hanzalah sentiasa menumpukan perhatiannya di hadapan...
tengok tue...kusyuk bebenor dia naik motor...
muka hepi dapat naik motor...tu duk melompat-lompat atas motor tue..ish2...duk tak diam sungguh hanzalah nie...
aduhai...tengok la gelagat hanzalah nie...erm...tengokla kaki dia tue... nak gi ronda sawah padi plak..tapi tak berkesempatan..sebabnya sekarang musim hujan, jalan nak kesana mesti becak..nnt lepas-lepas nie la..hehehe

2 comments:

kak Scha said...

Salam lynn, comel je nak ronda ronda
naik motor hehehe :) selamat berhujung minggu bersama keluarga. *nuff masih tak kelihatan lagi

lynn_82 said...

salam kak scha...
thank you..hehehe