Tuesday, November 10, 2009

aKu LuLus wEi....

Yipppiiiii...ingat tak aku penah citer yang aku kena gi kursus untuk negara..dalam bulan 7 ari tu...hehehe..keputusannya dah keluar..dan aku telah LULUS dengan jayanya....Alhamdulilah...
YIPPI...YIPPI...
pada kawan-kawan aku yang sekali kursus dengan aku tue..aku ucapkan tahniah juga pada korang kerana berkat kesabaran dan penat lelah yang korang harungi...korang telah Lulus jugak dalam kursus untuk negara nie...

6 comments:

sueanne said...

congrates lyn..heee..cayalahhh...

lynn_82 said...

mekasih sueanne..hihihi

Alimaz-Kembara Terasing said...

result dah kuaq eee/...aku tak tau pon...tenet uitm macam hampeh....

lynn_82 said...

dh kuaq dah wei..check r mama

Cik Pah said...

aku ingt ko amik lesen kete... biler nak amik ? bleh drive exora naik kl

lynn_82 said...

haha..lesen keta dah ada la kak lat's...dh berkurun dh pun...