Thursday, May 20, 2010

KiSaH SeMaLam..

Petang semalam dapat call dari kakak sepupu aku memaklumkan tok cik aku telah kembali ke rahmatullah... (al fatihah) pada mulanya...kami diberitahu yang jenazah akan disimpan keesokkannya harinya...tapi last-last minit dapat tau yang jenazah akan disimpan malam itu juga selepas waktu isyak...

erm..kebetulan plak...abg nasem ada kerja...so tak dapat nak pegi awal..terpaksa la pegi lepas maghrib..dah sampai umah sana..jenazah telah dibawa pergi ke masjid..abg nasem dan sepupu aku lelaki yang lain-lain terus pegi ke masjid..kami yang pompuan ni duk kat umah jek la..

tengok la hanzalah tue..baiknya dia duduk kat atok dia....

hehe...gelagat ni yang aku suka nie...dia duk tgk..bila orang masuk semua bersalaman..
dia pun nak salam sama.. dan mangsanya adalah tokwa..kakak mak aku...
tengokla tue..ish..ish..pandai anak ibu nie...
yang syoknya time dia duk atas riba aku..bila orang tu salam ngan aku..hanzalah pun sibuk sama hulur tangan nak salam..semua orang geram tengok gelagat dia..cute sangat...hahaha

No comments: