Tuesday, September 13, 2011

SuASaNa HaRi RaYa_PaRt 3

Okeh!!
Cerita pasal raya lagi...
Sambungan dari entry nih
Raya ketiga...
Plan nak ke Bukit Teh, dan Jeniang...

Lepas sesiap semua..
Apa lagi..sesi bergambaran...

Keluargaku di Penang..

4 beranak mesti ada...

Inilah keluargaku...bersama ibu dan akak2 aku...
Tak ramai pun..kami 3 beradik je...Semua perempuan..

Hero aku tak lepas dengan basikalnya..

Ini budak baru dapat kaki..
Berjalan tak berenti-renti..

Inila cucu-cucu mak aku...
Dua lelaki.. dua perempuan...

Lepas siap semua..
Pegi bukit teh..melawat paklang aku yang sakit..
Duduk situ kejap...
Terus ke Jeniang, Kedah..Umah anak angkat mak aku...
Sesampai kat jeniang..lepas makan-makan dan rehat..
akak aku nak cari pokok anggur..
kebetulan jeniang tu dah dekat dengan tasik beris, sik...
apa lagi...cargasssssss....lebih kurang 1/2 jam jek...

Sampai kat sana lebih kurang pukul 6.00 petang..
Ladang anggur dah tutup...
So boleh bergambar dekat luar je la..
Jadila..
Tapi...perkara yang dicari iaitu pokok anggur dah dapat... :)


Suka gambar nie...

Family ku... + anak angkat mak aku...
Abang nasem ngan adik..dekat air pancut...

Adik tengok apa tue...
Tak dapat masuk dalam..
Bergambar dekat banner pun jadila.

Budak yang super duper lasak...
Siap2 ngan payung lagi...
Berlari sana sini...

Aku dengan akak aku yang perasan kurusssssssshhh...
Tapi memang dah kurus skit dah pun..

Bergambar dengan suami terchentaaa...


4 beranak bergambar dekat tasik beris..
best la kat sini...pemandangan dia cantik..tenang ja..

Ini budak tak tau duk diam..
Nak berjalan ja ke sana sini...

Lepak jap kat tasik tu...
Lebih kurang pukul 7.00 malam gerak balik penang...
sampai umah lebih kurang pukul 10 malam..

Okeh..selesai entry part 3..
Tunggu last part plak yer...

No comments: