Friday, September 30, 2011

MaApTaTaMi

Kisahnya semalam...
Melayan hanzalah tengok tv..

Tiba-tiba...
Hanzalah datang dekat dengan aku...
Sambil peluk2 dan cium aku..
Dengan lembutnya dia berkata....
"Ibuuuuu..... abg nak tengok maaptatami"
aku bertanya balik.. "abg nak tengok apa?"
padahal time tu aku memang tau dia nak tengok apa...
Dengan hangguk kepala dia sikit2..dia jawab lagi...
"Abg nk tengok maaptatami" ..

So, aku pun capai pendrive...dan pasangkan cerita permintaan dia tue..
Bukan main seronok lagi...
Siap ikut lagi nyanyian orang tue...

Agak-agak korang la...
Apa dia maaptatami tue...?
Sebenarnya... maaptatami tue.. adalah MAAFKAN KAMI...
Lagu dalam citer Pendekar Bujang Lapok tue la...
Suka bebenor dia lagu tue...

Lepas ni nak kena carik kat dia lagu "Aci - aci buka mintu" plak..
hehe..

No comments: