Monday, August 15, 2011

::FaMiLy DaY JsKM - PaRt 2::

Okeh!!
Nak sambung daripada entry nih
Rasanya tak perlu nak story banyak2 kot..
Layan gambar je boleh tak?

Citer skit la..
Lepas check in semua...
Dalam pukul 3.30 turun padangggg...
YES...sukaneka... :)
Banyak jugak la permainan yang dipertaruhkan...
Dan semua game aku masuk..
Tapi tak semua menang...
Tak menang pun semua dapat hadiah..tu yang syiok tu...

Yang ni game Flying Capret Carpet.. Kalah lorr..
Tapi tetap dapat hadiah jugak...
:) tenyum cikit...
  


 
                                                                                                                       

yang ni lari ikat kaki tiga serangkai...
yang ni kumpulan abg nasem dapat no satu!!
tambah koleksi hadiah lagi...
Aku main jugak game ni..
As usual..kalah :)
Siap tersungkur lagi..haha..




Yang ni plak game saham.
Yang perempuan nilai RM1, yang lelaki 50sen jek..
Kanak-kanak tak dikira...Tapi bila terdesak..bantai je...
Nanti orang tu akan sebut dia nak berapa ringgit.
Pandai-pandai la cari pasangan...

Banyak lagi game yang ada..
Tapi aku tak letak gambar..
Antaranya..baling belon berisi ari (yang ni aku menang)
Apa lagi ek game yang ada..dah tak hengat dah.. :)

Time abang nasem main..
Ni la aktiviti aku ngan adik..

 







Melayan adik bermain cabut-cabut rumput..
Hanzalah time ni duk berlari-lari kat padang..
Main Bola...seronok la dia... luas...

Gambar 4 beranak mesti ada..
Tapi hanzalah tak mau tgk kamera...

Ha.. yang ni memang paling best...
Game tarik tali...
Lelaki lawan perempuan.... memang tak larat nak gelak la
Konfom2 la yang lelaki kena bagi perempuan menang kan..



Yang ni la keluarga besar JSKM
Tu pun ada yang tak dapat hadir last minit..
Apapun... Saya Sayang JSKM...

Okeh!!
Sebelum tu kita layan gambor ni dulu...



Cubaan huzaifah untuk berdiri...
Berjaya jugak akhirnya...
Sekarang ni dah berjalan 5 - 6 tapak dah

Nak tau nape adik buat muka camtue??
Sebabnya aku marahkan dia cabut rumput tue...
Tu yang buat muka ala-ala sedih..
~Saja nyakat sebenarnnya...bukan marah betul2 pun~

Lepas game semua selesai..
Aktiviti bebas..
Nak mandi pantai boleh.. Nak mandi kolam pun boleh..
Nak tido dalam bilik pun boleh...

So, aku decide...
Mandi laut dulu..peh tu gi mandi kolam...
Sebelum mandi amik gambor dulu...


Adik dah tak sabar nak terjun laut...

First time bagi dia main pasir..
Sampai tak mau bangun...

Okeh..gambor aku ngan adik...

Mana gambar hanzalah ek?
Sebenarnya..hanzalah tu penakut laut...
Ajak gi tepi pantai pun tak mau...tu yang gambor takde tue
Memandangkan hanzalah taknak mandi laut..
SO...kenala mandi Kolam jek..
Kempunan nak mandi laut..huhu


Melayan anak-anak mandi kolam..
Tengokla hanzalah tue..
seronok mandi kolam..laut taknak pulak
Abang nasem kat kolam sebelah sana..main water polo
Memula aku tak nak turun..konon2 nak pegang je adik tu

Last-last..
Omak terpaksa turun...
Sebab kelincahan adik tidak dapat dikawal....

Selesai mandi kolam semua..
Balik bilik...mandi, solat...
Malam tu ada Dinner plak...

Sori yer..
gambor makan takde... sebab kelaparan + jaga anak2
tak sempat nak amik gambor..
yang ado cuma gambor nie...


Dapat hadiah cabutan bertuah.. Dapat Toaster...
Suka aih..jarang aku bertuah2 nie...

Okeh!!
Settle part 2...
Tunggu Part 3 plak yer....

 

No comments: