Thursday, January 13, 2011

HeRo KeSaYaNgaN HaMba...

Lama aku tak cerita pasal anak-anak aku + abg nasem...
Sejak anak dua ni...kelam kabut skit...
Tapi nasibla hanzalah boleh bawak diri jugak.
pandai main sorang-sorang..
Dan nasib jugaklah abg nasem yang tak jemu-jemu menjaga hanzalah..
sebabnya........
bila time tido malam..kalau hanzalah nangis nak susu..
abg nasem la bangun buatkan...so...urusan menjaga hanzalah memang dia take over 100%.
aku cuma perlu jaga huzaifah sajork...sukenyerrrrr...hehe...
suke memang suke juga...
tapi malam2 kena bersengkang mata juga bila time huzaifah nak minum susu..
alhamdulilah la..huzaifah ni tak mcm hanzalah yang suka berjaga malam time kecik-kecik dulu..huzaifah kalau dah kenyang memang dia akan tido dengan nyenyaknya....kalau hanzalah dulu..time malam la masa dia nak main..huhu...
So, ni la wajah-wajah hero kesayangan hamba....
yang memang dirindui time kerja...
(rasa macam tak sabar nak balik rumah nak melayan kerenah mereka)
nak-nak pula dengan hanzalah yang dah pandai bercakap..
ditambah pula dengan adik yang duk bercakap sorang-sorang bahasa dia...
memang riuh la rumah tue..
(ditambah dengan suara aku yang menjerit-jerit kat hanzalah sebab memanjat)
hehe..
Hanzalah yang susah sangat nak suruh amik gambor...
(Buat muka mcm apa jek)
Ha..ni baru la dia senyum skit...
(Hanzalah sekarang- 2 tahun sudah) Inilah hero aku yang no dua... Huzaifah...seorang yang cool jek.. Hanzalah buat la apa pun kat dia..tetap maintain buat muka tak faham (memang la tak faham..kecik lagi..tunggu la besar skit lagi) hehe Cutenyer....mcm muka sapa? hehe
Ada orang tegur diaorang ni kembar.
Apakah???
tak nampak ke sorang tu dah boleh berjalan..
dan sorang lagi tu baru nak belajar meniarap..
oh tidakkkk...
(maybe sbb aku pakaikan baju sama kot)
susah bebenor nak amik gambar dua beradik ni sekali...
dua-dua tak duk diam.....
erm..tu la wajah-wajah hero kesayangan hamba buat tatapan readers semua...
opssssssss...terlupa...
ada sorang lagi hero yang memang disayangi..dicintai...
satgi marah plak kalau muka dia tak da..haha (lawak jek)
sapa lagi kalau bukan....
v v v v
abg nasem aku la....
wakaka..
(jangan marah no....)
hehe

2 comments:

syeka sweetheart said...

dah ada bodigad no..
ensem2 plak tu

lynn82 said...

hehe syeka...bodygad dh cukup..nak kena carik princess nya pulak..