Tuesday, June 29, 2010

CuTi - CuTi MaLaySia - LaNgKawI (PaRt 1)

cUti-CuTi MaLaySia... yihaaa.. kan aku ada citer yang aku amik cuti hampir seminggu... ke sini la aku pegi... LANGKAWI..... Aku bertolak ke perlis ahad malam...dalam kui 12.30 tengah malam..sebabnya tunggu abg nasem aku balik keja...akak aku yang kat Klang dh sampai dalam kui 7.00 malam dengan kakyah.. so, btolak dari sini kui 12.30 sampai kat perlis umah abang sepupu aku dalam kui 3.00 pagi... tido jap..esok pagi dah gerak gi ke jeti kuala perlis.... hanzalah sampai tertido menunggu feri datang.. maklumla pegi time cuti sekolah.. of course la ramai orangnya...
ha...ini budak sudah bangun..... siap buat muka macam nak gaduh lagi tue...
masing-masing dah tak sabar nak naik feri nie... akhirnya dalam kui 10.00 pagi kami dapat nek feri ke langkawi.....
ini muka budak yang hepi dapat nek feri..tak duk diam dia dalam feri.... sampai dekat jeti kuah dalam kui 11.30 pagi... jumpa tuan rumah homestay..lepas tu dia bawa kitaorang gi homestay tue... rumah yang memuaskan..serba serbi lengkap..harga berpatutan... berdekatan plak dengan semua destinasi...memang puas hati la.... dah selesai letak semua barang....petang tu terus berjalan-jalan... mula-mula gi pantai chenang... cuci mato yer....hahaha... ramai mat saleh bersidai ooo kat situ.... macam-macam gaya duk ado...
tengokla hero aku nie... duk nengok apa la tu hanzalah ooi...jgn tengok hat pelik-pelik dah ler..
pemandangan di pantai chenang...
suruh hanzalah posing..camni la gayanya....
ibu dan anak berposing kat pokok kelapa... nampak mat saleh sebelah tue..seksi uuuu... hahaha... lepas dari pantai chenang..ke pekan kuah plak... survey dulu apa yang patut... nak balik nanti baru shopping... okay...malam tu tak da aktiviti sangat...juz relax kat umah..sebab esoknya nak berjalan sakan... (tunggu next entry yer...)

No comments: