Thursday, March 25, 2010

Tag Dari Tikah...

Baca blog tikah, dia dapat tag dari member dia.. dia plak men'tag' member2 yang membaca blog dia... siap dia ym aku suh aku buat tag dia... erm...dan inilah hasilnya...
Food i Remember.... yang first.. Laksa + Ais Kacang + Rojak mak aku... Memang tiada tandingannya... dulu mak aku duk meniaga makanan nie... Sedapnyala... yang nombot 2 plak Nasi Ayam Special Seksyen 2 Shah Alam.. haha..ni makan masa study dulu.. duk teringat sampai ke la ni... sedap sungguh..tak tau la la ni ada lagi ka dak kedai tue... hat nombot 3 pun kat seksyen 2 shah alam jugak.. burger ayam special....perghhhhh..mayonisnya yang banjir...isi ayam yang tebal...fuhhhhh..... hat nombor 4 plak hehe...seksyen 2 jugak...ayam goreng kunyit kedai apa ntah nama dia..mmg kena ngan citarasa aku, cik net.. dia punya ayam tu..cemana ek aku nak cakap... basah2 dicampur ngan cili padi skit..aduhai...
nombor 5
Kerabu Mangga Petronas Sekinchan... haha..dulu masa study rajin balik umah akak aku dekat sekinchan.... kerabu mangga dia mmg marvelous...teringin la plak... :p
dan yang ke 6
murtabak + kuih pau din tok kun... sedapnya la..terasa semua... kalau gi beli time bulan ramadhan..beratur panjang nak dapatkannya...
nombor 7
minuman leh dak? aci la no...nak cerita jugak... hahaha...kat seksyen 2 jugak.. kedai minuman pegaga...neslo ais... perghhh..memang kaw kaw punya... tiada tandingan....
nombor 8
bubur ayam @ moi sup ayam pak karia... hehehe...kena semangkok..kenyang....
nombor 9
Udang goreng tepung Sungai Nibong, Sekinchan... hehe...sedapla...lembut..lepas tu kuah dia..perghh... memang sedap....
nombor 10 mee goreng kat kampung aku... mee goreng mail kot orang panggil... memang sedap....ish teringin la plak...
dan akhirnya siap gak tagged aku.. so, tikah..berpuas hati yer...kui kui...

2 comments:

Cik Pah said...

nasi ayam terbaekk lah kat sec2 tuh. dapat pulak makan abc buatan abg misai. pergghhh.. really miss it

lynn82 said...

hehehe...kak lat..masih teringat ek ABC buatan abg misai tue..kui kui..

tu la kak lat's..teringin plak nasi ayamnyer...kui kui