Wednesday, February 10, 2010

ReZeKi DaTaNg Lagi...

Alhamdulilah... bulan februari berlimpah-limpah rezeki masuk... alhamdulilah... Semalam balik kerja...benda yang ditunggu-tunggu sudah sampai... yihaaa. Cek dari Nuffnang.... Ari tu dah cash outkan duit nuffnangku itu...dan semalam dah dapat ceknya... Terima kasih pada kawan-kawan yang sudi klik-klik...jom kita teruskan usaha mengklik2 ini... Ni ha sampulnya... hehehe...
Alhamdulilah..walaupun jumlah yang tak seberapa..tapi aku bersyukur... bukan senang nak dapat...hihihi.... Terima kasih sekali lagi kawan-kawan nuff ku semua.. teruskan usaha murni kita....

8 comments:

anummss said...

hii akak..
sronoknyerr tgk akak da dpt cek dr nuffnang..
sy pnye ntah ble..huhuhu..
tahniah, kak..hehehe..

lynn_82 said...

hi anummss...
terima kasih..
alahmdulilah..rezeki kita tak jangka kan?
teruskan usaha..insyallah dapat la tu nnt...

Bitter Sweet said...

wah tahniah2..ju masih menunggu cek..ntah bila nak dpt..somewhere on march i guess..cant wait nk pegang cek nuff yg pertama nih :D

lynn_82 said...

hehe..sabar jue..sabar tu kan indah...

para said...

errr tak boleh kongsi ke...

lynn_82 said...

hehe..
dah abis la digunakan...
tak sempat nak kongsi la para

astika said...

Eh! mcm mana nk wat ni ina.. ajar akuuu... aku pun nk wat gak...

lynn_82 said...

Hehe...
ajar apa ekin ooi...?