Thursday, April 22, 2010

TeNyuM sKit....

yahooooo...akhirnya dapat juga aku menguploadkan gambar di blog aku ini... dah lama aku tak citer pasal hero aku yang sorang nie...sekarang ni dah pandai dah berposing..kalau aku pegang hp n suruh dia senyum..mula dia senyum dengan buat gayanyer sekali..ada sekali tu..saja ja aku bagi hp tu kat dia..pas tu aku suruh la dia senyum..pandai plak tue nak amik gambar...pusingkan hp tu ke belakang..kemudian senyum...tau plak dia..kalau nak amik gambaq kena buat macam tue..

so, apa-apa meh kita layan gambor hanzalah berposing..

"HANZALAH....SAY CHEESE"

inilah pose pertama hanzalah bila suruh senyum.. apa motif dia letak tangan kat hidung camtu tak tau la..hehe

okay..dah ada perubahan skit..angkat tangan sebelah..apa gaya pun aku tak tau la...

ni satu lagi..aku suruh senyum..dia nak capai hp plak

okay..dh ada gaya skit dah..hehe..siap dengan kepala-kepala lagi...hehe

chewah...senyum hanzalah..jangan tak senyum..
sampai senget mulut-mulut punya nak control senyum...hehe

2 comments:

Cik Pah said...

makin besar anak kita.. makin susah nak amik gambar.. geram kan.. anyway.. hanzalah masih lagi bakal menantu terbaik aku..

lynn_82 said...

hehe..btol tu kak lat's..makin besar makin susah...nak duduk diam tu...bukan main susah..bila snap jek trus gambor tu jadik blur..

bakal menantu yer kak lat's..
insyallah...kui kui...